SOJINI KALČKI - ZAKLADNICA VITAMINOV IN MINERALOV

Tako kot vsi kalčki so tudi sojini kalčki mala dojenčkasta zakladnica vsega kar bodoča velika rastlina potrebuje. Kar kalčke dela tako posebne je dejstvo, da kalček rastline v osnovi vsebuje več dobrodejnih snovi kot kasnejša odrasla rastlina. V praksi to pomeni, da si namesto multivitaminskega preparata iz lekarne, lahko tabletko vzgojite kar doma!

Sojini kalčki vsebujejo: B vitamine, C vitamin, A vitamin, železo, fosfor, magnezij, baker in beljakovine.Še posebej so kot sveža zelenjava dobrodošli pozimi. Naredimo jih doma.  Zadeva je popolnoma preprosta.

Kaljenje sojinih kalčkov

Skodelico zelene soje namočimo čez noč. Naslednji dan odlijemo vodo in jo speremo, da odstranimo morebitne plesni. Ne namakamo več. Postopek spiranja ponavljamo 3 do 5 dni. Zrno se razpoči, iz njega vzklije kalček in zelena luščina zrnja kmalu odstopi. Kalčke imejmo v omari ali v hladilniku na temnem. Zadeva je lahko zelo zabavna in poučna nadaljevanka tudi za otroke.

Kje kupimo zeleno sojo?

Izbiramo samo biološko,  gensko nespremenjeno zeleno sojo, ki ji nekateri pravijio tudi fižol mung (mungo).  V  večjih trgovinah z zdravo prehrano jo boste našli tudi na kile. Cena je ugodna, saj kilo zelene soje stane od 2-4€, pol kile pa je čisto dovolj za nekajkratno kaljenje.

Priprava kalčkov

Po koncu kaljenja kalčke speremo, lahko odstranimo zelene luščine in jih na hitro poparimo z vrelo vodo, da malce posteklenijo. Pripravimo jih lahko samostojno in ohlajene v solati, tako kot jih postrežejo v kitajskih restavracijah ali pa jih dodamo v rižoto, testenine, omake in azijske jedi tik pred koncem kuhanja.

V branje priporočamo: Dario Cortese - Kalčki, živahna semena

Create a Joomla website with Joomla Templates. These Joomla Themes are reviewed and tested for optimal performance. High Quality, Premium Joomla Templates for Your Site